första semesterveckan

hej alla fans!
borta bra men hemma bäst! under semester har vi hunnit med:
-försenat 20-årsfirande med våra familjer och släkt.
-vm-tittande, mat och dryck på o'learys med sandra x2, mange, niklas och jessica.
-efterfest med mami och papi.
-bilfärd till småland
-fiske
-årets första dopp! (petter fegade ur.)
-sett en mink simma och springa iväg på land.
-fotbolls vm-tittande

sen minns jag typ inte mer av de dagarna. efter det åkte vi till göteborg och då hann vi med:
-att virra runt i gbg i en timma innan vi kom fram till vandrarhemmet.
-mötte upp jacob.
-förfest på rummet.
-promenad till frihamnen och west coast riot.
-dans och skrik och öltält.
-the hives, rise against och flogging molly!
-skratt och högläsning ur kjell innan vi somnade.
-upp med tuppen.
-vinka av jacob som for till sthlm.
-virra runt lite till i gbg.
-bevittna en hemsk olycka.
-utställning på världskulturmuséet.
-liseberg!
-massa skrik och pirr i magen.
-bilresa mot stugan igen.

och när vi kom fram gjorde vi typ detta:
-såg en fladdermus (första gången för mig!)
-åt fläskfilé (första gången på typ 7 år eller nåt)
-mer fiske
-gick i kohagen som man alltid gör för att komma ner till båten men ops, där var det kor!
-hade en ko på axeln samtidigt som den kliades på halsen.
-haft en kospringandes efter mig som petter jagade bort med fiskespöt
-fotbolls-vm

och ja, nu är jag nog tryckt ut det mesta ur mitt minne.
har faktiskt några kort ni ska få ta del av också, men just nu vet jag inte vart kameran är.

så hej då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med ett första dopp. ;)

2010-06-22 @ 09:58:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0