94/62/EC

dökött.
har inte bara ett, utan två av världens största påskägg proppad med godis ute i receptionen.
dör lite varje gång jag går förbi.
tog ett äpple på fikat. -bra dajja.
vart är min penna?
förlägger saker konstant.
hunnit tjuta lite också men inte för att jag saknar petter,
även om jag gör det ännu mer konstant än förläggandet av pennor.
har knappt träffat karln sen i söndagskväll.
träffas bara när någon av oss är i sömndvala.
tur att man vaknar till ibland på nätterna så man kan gosa ner sig lite till i armhålan.
tur också att man vaknar till ibland på nätterna av att armen trycker mitt ansikte
lite djupare in i mannens armhåla.

nedräkning: 8 min

Kommentarer
Postat av: Lena

hih så bra att någon gillart ;)

idén med fille lät perfekt! men du kan ju dumpa av dig själv också! :)

2010-03-31 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0