alan, charlie and jake

hej bästa fans!
hoppas att allt eeee braaaa!
som med oss, hehe
är på töntigt humör, be prepared!

iallafall, tänkte snart ta och gosa ner mig och k.p gärskog men först, update!

fredagen spenderade vi först på respektive jobb för att sedan hänga i skyllan tillsammans
men söta människor, god mat och bebis sigvard som fick följa med på besök.
kom hem och totaldäckade av utmattning i sängen alla tre.
i lördags blev jag väckt av världens bästa vovve som tyckte att det var roligt att slicka
ansikte klockan sex på morgonen. jag tyckte dock inte att det var riktigt lika roligt
men vi tog en tur och somnade om.
gick upp för att få besök av våra turturduvor sab och and där det inte hände mycket mer
innan saben och jag tog saken i egna händer och for och gick lösa på gallerian.
kom hem till två packade karlar, freschade till oss och gick för en finmiddag på ceasars.
middagen spårade ur med öl över maten och två helvilda grabbar.
vi andra fick mest skämmas ihjäl.
gick hem igen och slog ihjäl tid för att ta oss ut i örebro och fortsätta äventyrandet.
typ så.
idag vaknade vi upp och mådde efter intagande och slog på stormiddag med fläskfilé gryta för
det köttätande folket och självklart bakishäng.
promenad på det och sedan kaffedags.
adjö till våra bästa buddies och sedan besök av jens.
thom hann förbi en sväng också och kvällen har därefter bestått av south park och lite gojs.

men aa vad fan hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0