puss på snoppen

vet att vi (eller jag) varit dåliga på att uppdatera, och jag tänkte inte bli långvarig här eftersom att vi faktiskt tittar på new moon även om vi pausade lite för sportnytt.
har egentligen en galen helg att berätta om men det enda jag ville berätta om just nu är faktiskt att jag har världens bästa pojkvän. idag har han nämligen gjort en smörgåstårta helt jävla själv! jag är så fruktansvärt impad! och stolt, jag menar, vad har jag gjort för att förtjäna denna man?
dessutom folks har han precis gjort hallon-och-bananmilkshake också.. ih

don't you just love it? he he he he

Kommentarer
Postat av: Karolina

Åååååhh vilken karl du har!!!!!

LOVE IT

2010-03-18 @ 12:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0