there is no way i'm letting you drive this car

hej alla fans!
är trött och sliten efter en stressig måndag på jobbet. gillar dock stessen bättre för då flyger timmarna iväg, hehe.
dessutom tog jag och freddie en tur till falken och köpte kanske världens godaste lunchlåda:
stekt fisk med remouladsås och potatis. gött mos!

är själv hela kvällen eftersom p jobbar. så jävla träligt att komma hem till en tom lägenheten men ännu bättre blir det när vi får ses ordentligt igen. jag längtar redan, haha.
tänkte fördriva tiden med lite städning och lagning av matlådor. måste bara få tummen ur röven men jag hetsåt mina ägg nyss HAHA så jag mår prutt. därför jag är så jävla dålig på att blogga............


pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0