trade away the stars and move

hej bloggen! hej fansen!
hoppas det är lika bra med er som det är med mig!
mår som en prima lärka efter break downet i söndags.
ni vet väl att man måste nå botten för att kunna nå toppen?
det tror iaf jag.

jaja, snackar dynga som vanligt. lilla älsklingpetter for på träning för ett tag sedan
och jag har precis förberett middagen för när karln kommer hem har han med sig
två busfrön att bjuda på middag, nämligen världens bästa svärmor och så lill-petter,
också kallad filip.
ska snart sätta igång med matlåda inför imorgon, linssoppa. gött!

har haft en fullspäckad dag och hunnit med både det ena och det andra.
nyhetsmorgon, handling, morgonpromenad med fisen och wille,
lunch på sveas med mamma och kumla-shopping, och sist men inte minst
lite häng med mina fina brudar. gött!

vi ses bloggen! hej då fansen! puss

Kommentarer
Postat av: Lena

ÅÅH fille! får jag komma? ;);)

2010-03-23 @ 21:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0