mr. big

hej alla fans.
jag mår apa. är för trött för att sova, hur nu det går till.
har legat på soffan hela dagen utan något som helst störningsmoment. bara tystnad. gött.
inte för att det gjorde mitt huvud något bättre. jävla piss.
arg är jag.

dock gjorde min petter dagen lite bättre förutom genom att handla hem godsaker till mig så jag skulle
klara dagen. kylskåpet stirrar tomt tillbaka på en. finns bara massa senap typ.
men sen jävlar stack han iväg för att komma hem med favoritbröd, favoritpålägg, juice, choklad och jordgubbar!
ååååh, årets första jordgubbar.
trodde nästan de skulle göra mig frisk som en nötkärna igen, men tyvärr.
men tack för att du försökte petter, you're the worlds greatest!


nu ska jag sova och längta tills jag vaknar av goda andedräkten i mitt ansikte och av att känna dom där trygga armarna runt mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig!



jaa i mitt huvud också, älskar sex and the city :D



jaa han blev jätte glad, men inte jag hahahah! jag hade planerat som fan och lagt fram allt i köket så att jag bara skulle kunna fixa efter att jag duschat, sen kom han hem mycket tidigare så det blev ingen överaskning eller fint :( FAAAN, GUD HATAR MIG!

2010-05-26 @ 13:30:23
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0