putte i parken

repa-avgift, fakturering och jag vet inte hur mycket som får plats i skallen för tillfället.
är pigg som en lärka idag efter morgonens promenad, det är någon som verkligen gör susen för kroppen.
hann hem lagom till nyhetsmorgonstart också. gött.


dessvärre vet jag inte hur många gånger jag gått på toaletten på jobbet UTAN ATT STÄNGA DÖRREN.
vad är det för fel på mig?
det är ju inte direkt så att toaletterna ligger avlägset längst ner i korridoren heller, utan endast 5 steg ifrån kaffemaskinen och mitt emot diverse personers kontor. dom kan ju kolla rakt in på mig! whatta liksom?


hoppas att dom inte gjort det.....


Kommentarer
Postat av: Saz

Har du varit här för mycket och fått mina toafasoner :P haha

2010-05-20 @ 22:56:15
URL: http://sazz.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag har också en dålig toavana fast tvärtom - jag måste alltid ha låst dörr och kranen på, även om jag är ensam hemma och bara ska kissa haha.



jaa jag jobbade ju som sagt, skit tråkigt men jag hade fyrverkerierna och brasan precis uanför jobbet så det gick det med :D

2010-05-21 @ 13:49:44
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0