smålandsvisan

hej alla fans!
sicken jävla helg vi haft.
tog vårt pick och pack och begav oss mot destination småland i onsdags.
haft det hur bra som helst med fiske, pussar, vin, film, mat, soffhäng, mer fiske, A6, fotbollsspelande, jönköping och restaurangmiddag på en inglasad terass i solen. helt galet bra och förjävla gött att bara få ro om varandra.
knäppte dessvärre inte jättemycket kort men jag kan dra till med några stycken iaf.
varsågod!

vindstilla på sjön

första firren blev en liten abborre.

drog upp en gös också

petter var inte lika nöjd med sin fångst. lill-gäddan

petter kallar mig numera gädd-fiskarn

petter lirar boll

ett försök till att nicka, haha

Kommentarer
Postat av: Lena

vad mysigt ni verkar ha haft! och guuud sikken bjässa du fick upp! jag skulle blivit livrädd!

2010-05-17 @ 14:59:45
Postat av: lennmiee

du MÅSTE kolla på sista säsongen bajja!! så sjuukt hemsk, spännande, romantiskt, roligt... yeeah u know!



fräänt! men bångstyrig? vad är det? du är inne i fiskevärlden och dess språk märker jag! ;) härligt där!

2010-05-19 @ 13:50:55
Postat av: Tina

Vilka fina kort! Ni och fiskarna ;)

2010-05-21 @ 10:19:29
URL: http://tinalarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0