after work

tja fans!
gårdagen började med att Mackan kom och stallde en kopp donkan-kaffe på bordet. man tackar!
men nu:
vilken jävla kväll!
var en kort dag på jobbet så klockan 3 satt Marcus, Linus och jag hemma hos petra och knäppte första ölen.
Droppade in mer och mer folk och tillsist pallrade vi oss till Pitchers (det är åtminstone vad jag tror) men klampade därifrån till O'learys (om jag minns rätt där också).
Hade en förjävla rolig kväll och jag måste medge att jag har världens bästa kollegor!!! hell yeah
slutade tillslut på efterfest hos Marcus med Linus och Jonas. dock somnade 50% av oss så då blev det dags att röra sig hemåt!

idag har jag varit på marieberg och ikea men sandra och niklas och ska snart korka upp återställaren.
ikväll blir det på flaskan igen!

ps.
kund: - men då kör vi på det!
jag: - KÖRT HÅRT!

ehhh.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag är hemmafrun nummer ett! Känner mig ibland som 40 och inte 20 :P



Åh jag säger bara ett ord, avundsjuk!!! Hä hä

Det gör jag gäärna, och då ska jag bjuda på hemmafrubakerier ;) hihi

2010-11-07 @ 12:30:54
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0