bajsbabbel

Din begravning var i fredags. Jag var inte där. Eftersom att vi om 27 dagar sitter på flygplanet är alla jobbtimmar pengar. Vi jobbar mest över hela tiden känns det som. Petter åkte för ett par timmar sen för att just - jobba lite extra. Pengar räknas. Livet är viktigare. Hörde att det var fint, hade ioförsig inte kunnat tänka mig något annat.
En flicka som sjöng. Norrland. Det var längesedan jag träffade Dig men det är ändå smärtsamt.
Minns Din papegoja Pelle. Kul typ.
Döden i vitögat. Jag drömmer konstiga drömmar jämt. Är glad att jag har min Petter.
Han är sin egen men han låter mig ha honom som min. Det uppskattas.
Jag gav bort en biobiljett till en av världens bästa kollegor häromdagen. Han blev glad.
Jag älskar att göra andra människor glada. Det är bland det finaste jag vet.
Har fått somna i min killes famn två nätter i rad. Hör inte tillvanligtheterna. Våra jobbscheman skiljer sig.
Han jobbar, jag sover. Jag jobbar, han sover. Men vi vet var vi har varandra. Vart vi står. Jag älskar dig Petter.
Min familj har sin hälsa. Det gläjder mig. Jag har ett jobb jag tycker om. Finaste kollegorna. Blir mycket övertid i veckan som kommer. Butiken öppnar snart. Nervöst. En annan kollega har en insamling. Det skänks pengar till folk som behöver. Stort hjärta.
Spel och mat hos fina vänner. Sena kvällar. Samtal lång in på morgonkvisten har vi haft i helgen, jag och finaste killen. Jag bara babblar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du babblar fina ord Dajja och du verkar vara en så grymt varm och helhjärtad person. Plus att du och Petter är världens finaste tillsammans!

2010-11-22 @ 23:12:12
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/
Postat av: Saz

2010-11-24 @ 10:14:18
URL: http://sazz.blogg.se/
Postat av: Saz

Fint skrivet gullet! Du gör mig alltid super glad!! Du är så himla bäst!! <3<3<3 ER!

2010-11-24 @ 10:16:06
URL: http://sazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0