dricker oboy ur vinglas

är helt muck.
har inte haft en ledig dag på 8 dagar.
blev jobb mellan 9 och 5 igår också. fick skjuts av kära papi eftersom petti tog bilen till skyllan.
hann inte mer än hem innan jag gick till sandra och i for iväg till hallsberg för att titta på grabbarnas match.
medan jag var på jobbet hade papi varit megasnäll så bytt vinterdäck på min bil så nu har vi två igen! eller ja, jag måste bara försöka fixa dem där vindrutetorkarna..

blev inget skyllberg i lördags. hade ont i hela kroppen och var så trött så jag blev hemma.
hann inte mer än att lägga mig raklång i soffan efter att petti farit hemifrån innan jag fick ett erbjudande från sofie om en promenad i vintermörkret.
frisk luft? ja tack, var behöligt efter att varit instängt i en butik de senaste dagarna.
gick in och värmde oss en sväng hos henne och andreas där vi också fick i oss ost, kex, päron och ett par glas vin.
traskade sedan hemåt igen då jag somnade som en stock efter godnattsamtalet med min favoritkille och trots grannjävlarna ovanför.


och idag blev det ännu en lång dag på jobbet. 13,5h för att vara exakt. men det var kul och nu är jag så trött att jag inte orkar hålla ögonen öppna.
vi ses på om en vecka! (för då är det min jobbvecka i butiken. kom!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0