family guy

hej alla fina!
hoppas att ni mår ypperligt, det gör jag!
idag har jag som vanligt jobbat och efter det stack jag direkt och mötte och josefine för zumbatime! haha.
medan jag jobbade och tränade har petter sovit på tok för lite för att ha jobbat natt, och så har han varit en prins och tvätt, vikt min tvätt och lagt den i garderoben. puss ba!
när jag dessutom kom hem från träningen så stod maten så fint på bordet. har precis avnjutit den goda måltiden och ska nu hoppa i sängen och försöka kolla ikapp grey's-avsnitten jag missat.
petter traskade till emil här på gatan för lite fifa så jag är gräsänkling för några timmar. skönt! (om man får säga så)

imorgon ska jag träffa mina sandax2. ska till marieberg och ikea för det kliar i mina fingrar!!
på fredag slutar vi tidigt (!!!!) och därefter blir det after work med jobbfamiljen! ska bli tokroligt och jag är laddad!!
på lördag blir det hemmafest och så jag längtar!!!!


världens trassligaste inlägg men det är sån jag är. öh?


Kommentarer
Postat av: Karro

Vilken snäll Karl du har!!!!!

Ha de så kul på fredag :)

2010-11-03 @ 20:50:47
Postat av: Saz

Kvalitetstid!! :D Mys ska det bli.

Du är bäst!<3

2010-11-04 @ 16:34:43
URL: http://sazz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha mums vad gott med pepparkakasdeg :D



Åh fyfan vad jag blir avis! Vad roligt! Walk in closet!!! Ni får det säkert jätte fint :D



Vill också flytta till en större, vår tvåa är också liten, bara vardagsrummet som är någorlunda, och vi har bara ett skit litet rum som är till för garderob men där står det massa skit saker och en dator istället :P



2010-11-05 @ 14:56:47
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0