twentyfourseven

i onsdags blev det en 11h dag på jobbet.
i torsdag kom sandra förbi och hämtade mig efter jobbet så for vi till subway för att sedan ha soffhäng hos henne och niklas.
igår blev det en dryga 12h dag på jobbet och när jag kom hem hade petter gjort god mat och laddat för hemmakväll.
idag har jag jobbat mellan 9 och halv 5 och snart ska vi fara till skyllberg för spelkväll.
imorgon ska jag återigen jobba från 9 till obestämd tid.
på måndag och tisdag blir det ännu mer övertid för på onsdag ÖPPNAR BUTIKEN!!!!!!! (komkomkom)



men om 3 veckor sitter vi på planet mot Thailand!


Kommentarer
Postat av: ballen

vart jobbar du snuttan??

2010-12-01 @ 17:40:50
URL: http://hellowsunshine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0