I cry for the love you've given me

jag säger bara en sak: ha alltid alltid alltid ALLTID på dig trosor när du ska besöka farbror doktorn.
du kan hamna i ganska pinsamma situationer annars.

pappa har spelar angry birds på mobiltelefonen hela vägen till och från jobbet idag. jag vill också!





hade världens bästa kväll hos s&a igår. tacos, spel och fika. tack för det våra raringar.
snart öppnar butiken på jobbet. blir apkul!

har också fått en ny säljare. han är skånsk och jag förstår inte vad han säger när jag ändå kan se honom.
kommer nog aldrig kunna förstå vad han över telefone. ops.


nu ska jag till sofie och kissa lite på henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh herregud, jag har varit med om en liknande händelse jag tror kan ha inträffat dig, eller ja.. en snuskig sak hos farbror doktorn, och doktorn var snuskig också :(

2010-10-22 @ 20:28:43
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0