anders bagge

hej alla fina!
long time no see.
det här ungefär vad vi gjort den senaste tiden:
-jobbat
-varit i köping
-jag har tittat på medans petter visar sina skills på innebandyn och jag blir lika stolt varje gång
-varit på akuten där jag fick en infart i armvecket, jag trodde jag skulle dö mesig som jag är
-varit på bröllop
-träffat fina vänner
-förtidsröstat
-varit på min pappas födelsedagsfest
-petter har somnat på jens
-varit på klubben (HAHA)
-ätit god mat! mhm
-varit på marieberg
-läst böcker
-varit hundvakt åt min älskling
-dansat på kräftskiva hos tina & örjan
-spelat tevespel

och nu minns jag ta mig tusan inget mer. nu ska jag städa tills petti kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0