'cause your the storm that I believe in

-i onsdags var jag och träffade min käresta, nämligen sofie. blev en kväll med prat och idolande. mycket behagligt.
-i torsdag var vi och besiktade min lilla pärla som gick igenom utan några anmärkningar.
inte dåligt för att ha 19 år på nacken.
-i fredags hjälpte petter sportchefen att flytta, och sedan knallade vi till mor och far som bjöd på god mat, idol-tittande, rödtjut och rosé, irish coffee, bärs, likör och alltför gott sällskap. bäst!
-i lördags sov vi mest och till kvällen for vi vår kos till sandra och niklas och åt flottiga pizzor och hade en härlig kväll i soffan.
-i söndags var världens bästa uppe och tvättade med han lät mig sova. puss! sen for han till samling och jag fikade på sveas med sandra och tommie innan vi for och tittade på matchen som grabbarna vann mot nerike.
var mest en stolt flickis hela tiden och sedan lagade herrn och jag både veggielasagne och köttig lasagne så nu har vi matlådor för hela veckan. inte alls enformigt.

så nu vet vi vad vi har gjort den senaste tiden.
nu ska jag sova och fundera på om vi ska flytta 30 mil.

Kommentarer
Postat av: sandy

vart vart vart?!?!? :) :)

2010-09-27 @ 23:50:07
URL: http://bringitonengland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart ska ni flytta fina du? På grund av jobb eller bara vilja? Jag vill flytta till Göteborg mer än mest men det har Fredrik ingen lust med :(



Och tack för den fina kommentaren, återigen, det värmde mycket i mitt hjärta! Du är fin Dajja och du och Petter är så gulliga tillsammans! Han kunde inte ha hittat någon bättre tjej :)

2010-09-28 @ 10:53:54
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Raring. Kom kom kom och hälsa på mig i Uppsala. Hur kul vore det inte? och mysigt. hihi. PUSS

2010-09-28 @ 17:45:04
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0