tankar

En människa tänker i snitt 65.000 tankar om dagen. Sextiofemtusen tankar om dagen.
Förstår ni hur mycket det är?
Dessutom är 95% av dessa tankar upprepade från gårdagen, tankar man redan tänkt dagen innan.

Har idag varit på kanske världens bästa föreläsning med några av mina kära kollegor idag.
Vi fick lära oss att försöka börja tänka positiva tankar om oss själv och att bygga upp vår självkänsla.
Tror inte det var någon som gick därifrån oberörd.
Har egentligen så mycket mer jag skulle vilja dela med mig av men jag är så high on life nu (haha) så nu ska jag gå lös med internetshoppningen. Har hittat på mycket fina inredningsprylar så inatt kommer jag att somna gott i min killes armhåla.

Känner att det här börjar spåra ur nu så jag avslutar med att jag dessutom ska shoppa loss på sex-partyt imorgon. Hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0