TILL SOFIE



Hej Fisen!
Här kommer en uppdatering tillägnad dig. Vill du kanske veta vad jag har gjort i veckan?
Tror visserligen att du har ganska bra koll eftersom att jag har turen att få träffa dig ofta.
Vi har haft pratgoskväll med Sarah och Josse. Vi har druckit kaffe, ätit dina galet goda bullar, pratat (du lyssnar alltid och ger goda råd, tack!) och ja, jag vet inte allt. Gillar våra stunder :)
Utöver det har jag haft tjejkväll med Kalle, haha, hängt lite mer med Sarah och matat katter och torkat bajs.
I fredags var det after work med jobbet. Mat, bowling och Pitchers. Kul!
Igår var drack jag och bättre lite öl och ät middag på Ceasars. Kom hem och drack lite mer öl och tittade på Notting Hill (som jag faktiskt aldrig sett innan, vilket Petter chockades över).
Senare när ni lagat Glittras box är det du och jag som ska till stallet och klappa häst.
Funderar på att våldgästa dig innan dess och bli bjuden på lite mer kaffe och bullar. Hehe.
Har förövrig otroligt not pregnant-cravings eter semlor, så jag funderar på att gå och köpa mig ett 10-pack och trycka i mig. Höhö.
Men först Sofie, vet du vad jag ska göra då? Jag ska städa. Whoop whoop!
See ya - wouldn't wanna be you!!! hähäh
Puss och kram din efterhängsna Dajja

Kommentarer
Postat av: Din inte så hemlige beundrare

DU ÄR SJUUUUUUUUUUUUUUUUUK!



Snart låser jag in dig! men självklart kommer jag låsa in dig hos miiiiiiiiiiiiiiig! då är du min föralltid! Muooahahahahaha tänk dne tanken du! Du jag och djuren, i evigheters evighet!

Skulle nog aldrig ha släppt ut dig genom dörren idag :( fan...



Småå neeegrar i saaaandeeeeen!

2011-02-28 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0