världens bästa kille

hej alla koola!
har haft en helbra helg med sexparty, fest hos bästa grannarna och bakishäng hos oskar och linnéa med fifa, mat, spel och efterrätt. gillar't!

igår var det dagen som är dagen så att säga. började med att jag på jobbet fann fyra stora geléhjärtan liggandes på mitt tangentbord. tackade min chef så mycket för den fina gesten - men ops, det var inte chefen.
visade sig senare att jag var den utvalde och fått en hemlig beundrare. inte illa pinkat!

jobbade i butiken för att sedan möta mannen för matshoppning. ölkorv, kex, ost, vindruvor, oliver och dylikt till kvällen. åkte förbi mami och papi där vi fikade med dem plus bror och ines. fick ett dyrt och fint presentkort på restaurang, så till helgen ska vi unna oss en utekväll med trerätters.
åkte hem och lagade fin middag som vi åt. fick också finaste rosorna  av världens bästa sambo. fick dessutom lindt-choklad i fina hjärtaskar och världens bästa grej! ett kort som berättade om en resa i sommar dit jag länge velat ta med min bästa petter till. han är så duktig på att överraska mig!

petti pirat, det här får du höra ofta men jag säger det igen: jag älskar dig. du är världens finaste människa. min bästa vän.
I will follow you into to dark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0