main offender

hej petter!
vi har en för stor säng.
när du inte är här tappar dajja bort saker i den hela tiden. dajjas mobil. tv-dosan. och nu nässprayen. och du vet att dajja inte kan leva utan sitt nässpray. och ännu värre är att om dajja inte hittar sitt nässpray så kommer hon inte kunna att somna. och du om någon vet hur dajjas morgonhumör blir om hon fått sova för lite. speciellt när hon är stressad (vilket hon är varje morgon för att hon är så fruktansvärt morgontrött och inte vaknar utav väckarklockan).
om dajja nu mot förmodan skulle somna trots att nässprayet inte är hittat så somnar hon arg.
somnar hon arg är risken ganska stor att hon vaknar arg.
därför är dajja lite irriterad nu. extrem underdrift. så petter, dajja önskar att du var här nu och hjälpte henne att hitta hennes nässpray. det gör du alltid. du är kung. puss


hej sofie!
tack för idag sofie! dajja ser fram emot imorgon när vi ses igen. godnatt sofie. tack för att du är en sån fantastisk vän. puss


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej dajja!



Tack för 4 mysiga kvällar i streck! Det får vi göra om, eller så flyttar ud bara in hos mig? det skulle underlätta mycket :D:D:D

2011-06-24 @ 11:51:28
Postat av: Lena svarar på din söta kommentar

Vad söt du är Dajja lilla! :)

Tackar! och guld! då är det ju nästan så att jag hoppas att jag inte hittar min man med stort M ;)

2011-07-01 @ 16:21:29
URL: http://lenahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0