sandblasting

eftersom jag ändå är i farten så får ni en urtrist lista kära bloggvänner. HAHA

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Gråa mysisar och vit magtröja
Vad använder du just nu för skor: Vita converse. Dock inte just nu
Favoritfärg på kläder: Svart. Alltid svart. Även i sommartiden tyvärr.

Senaste person som
Sov i din säng:
Min fina sambo såklart. Det är vår säng, inte min.
Du pratade med: Karolina!
Du delade en drink med: Tror vi delade drinkar hela Pac-ligan igår.
Du gick på bio med: Sarah
Du gick på stan med: Oj, minns inte. Men vi säger väl Karro påväg till Strömpis igår.
Skällde på dig: Petter, haha. Han kan dock inte bli arg men gnälla på lite på slarvmajjan funkar.

Senaste
Låt du hörde:
Mackan-låten tror jag. 'Club can't handle me' vid 3-snåret inatt. Dans!
Film du såg: 'Water for elephants' tror jag den hette. Sjukt bra! Se den. Robert Pattinson, mhmm
Mat du åt: Bakis-tacos för mig och mannen, haha 
Kram: Bästa bfriend (älskar att kalla honom det :P)
Puss: Same same
Fest: Igår
Känslan: Bakis....
Ilska: På mig själv. Är så jävla slarvig och stökar till! Bajsunge
Resa: Thailand över jul och nyår. 3 veckor av sol och bad. Yes!
Glädje: När Petti kom hem!
Dröm: Att Mackan kom på jobbet men en stock snus och var överlycklig, haha
Boken du läste: De målade grottornas land av Jean M Auel.
Personen du träffade: Papi
Personen du pratade i telefon med: Karro
Personen du fick sms av: Petti Spagetti. Eller nä, Jonas eller Sandy.
Gången du åt en 7-eleven korv: Haha, kan inte minnas att jag någonsin ätit det.
Gången du var utomhus: Runt fem imorse när jag blev avsläppt av taxin
Gången du sov: För några timmar sedan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förra helgen, både med Kumla-familjen och Skyllbergs-familjen.
Saken du köpte:
Taxiresa

Om dig

Namn: Ida Alexandra Helené Mänd
Ålder: 21
Smeknamn: Dajja, Dajj, Dajjdajj, Dachi. Kärt barn har många namn.
Syskon: Broder Daniel
Sysselsättning: Nästa vecka blir jag butiksanvarig. Nervös? OM!
Bra egenskaper: Väldans snäll skulle jag säga.
Dåliga egenskaper: Är en rutten förlorare. Och har nog rätt kasst tålamod också. 
Linje/klass: Tog studenten -09. Europaekonom. Världens bästa klass!
Hårfärg: Alla möjliga, haha.
Ögonfärg: Melerade. Brun/gröna. Älskade mormors ögon.
Skostorlek: 37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0