two timing touch and broken bones

hej alla fina. long time no see, återigen. my bad.
har hänt så mycket roligt den senaste tiden som jag mer än gärna skulle berätta om, men klockan är på tok för mycket för mitt bakishuvud. låt höra vad jag kan klämma ut.

for till stugan i småland över påsk iaf.
fiskade, åt god mat, spelade kubb, dart och krocket. vann typ allt. blev sur när jag förlorade.
kollade på åkes fina fjärilssamling och bjöd på mat. petris äldsta bror och anna-sara kom på förbi innan och efter de varit i helsingborg. ännu mer fiske och fin utsikt över vindstilla sjö.

har också hunnit med att fylla år. varken mor, far eller bror var hemma utan befann sig i andra länder så jag firade födelsedagen med fina vänner och bfriend.
firade ännu mer födelsedag med mer fina vänner. började på restaurangkalas för mig och två till fina födelsedagsflickor, för att avslutas med festfestfest hos martin.

har varit i åmmeberg och kollat på världens bästa fotbollsspelande petter. fikat bullar innan match med svärmor och brakat en säng i skyllberg.

jobbat en jävla massa övertid och lunchat och efter jobbet-fikat med mamma- och pappalediga kollegor.

firat filips student och druckit förbannat mycket alkohol. grillat hos mamma och pappa och deras grannar.
festat med tjejerna. hälsat på sandra och mange i deras nya hus. massmassmassa mycket.

igår hade vi dessutom personalfest och mer än så behöver jag väl inte säga. svor återigen att jag INTE ska bli sen. tog en taxi hem runt fem. roligt med att träffa gamla pac:are och bäst av alla var att saknade karolina kom upp ifrån göteborg. indralisa och petra var också med och var bäst!
dans, mat och prat.
är så jävla sliten idag så petter som befunnit sig på gäddfest ringde och väckte mig vid 12. var uppe ett par timmar och somnade sedan igen. vaknade när min älskade bfriend skulle åka och jobba natt. återigen en sån vecka med tom säng.
tog faktiskt lite bilder jag tänkte visa er, har tyvärr inte orkat lägga in dem i dumburken. får ordna det så att jag kan visa er mina fina kollegor!
nu tänkte jag och huvudvärken gå upp och lägga oss i sängen. ska vara sådär tjejig och kolla kvällens gossip girl-avsnitt som jag sov bort.
men först ska jag visa er den enda bilden jag tog med phonen. här kommer den!

några av mina fina kollegor igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0