you can't start fire without a spark

hej alla fina!
jag är tillbaka. hoppas att ni mår lika bra som jag mår.
är dock gräsänkling. petti pirat for till jobbet för en timma sedan, och nu ses vi inte förrän onsdag morgon. men saknad är bra. det är något fint, sålänge det inte gör för ont. jag tror man måste få sakna varandra ibland.
och jag saknar dig redan P. hihi, min fina.

idag har jag knegat. 10h i la boutique blev det. kul faktiskt. mycket folk. fick en avhyvling av en farbror.
han gillade inte att jag hade målat på armen. vågade inte visa nacken, men talade om att jag gillar min tatuering.
den är liksom jag. han trodde att jag ångrade mig, då han menade att jag är märkt för livet. han själv skulle aldrig måla på sig själv. det räckte med märkena han fick i vardagen. haha. gullig farbror.

slängde ihop en fantastik sallad när jag kom hem. längtar efter matlådan imorgon. ruccola, tonfisk, feta ost, rödlök och avokado. mumma kardemumma.
fick också med mig karln ut på promenad. dessvärre hann vi ine allt för långt innan bästa sofie kom och kidnappade oss och vi for för att hälsa på våran nya familjemedlem som flyttar in om lite drygt 10 veckor.
jag längtar!!! hihi.

tog med oss sofie hem och hann prata lite om livet innan hon var tvungen att fara tillbaka till jobbet.
därefter for också piraten så nu ligger jag i sängen men datorn på magen. tanken var att lägga in bilderna från i lördags. hittade inte sladden. bajs.

såg också att jag inte alls kom hem vid fem. tydligen ringde jag en taxi kvart i fem så jag var hemma lååångt senare. fan. men vad gör det om 100 år?

nu ska jag sova. ni är bäst!


mina allra första jordgubbar. fick två jättefina plantor som tar sig jättebra.
och hur goda är dem inte. jisses amalia!
nu inväntar jag bara att mina körbärstomater ska kika fram också.
g'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0