havssalt & pecannöt.

hej igen bloggen!
såg precis att det var exakt 23h 55min sedan jag bloggade sist. hell yeah.
vet inte varför egentligen, jag borde sova men det gör jag inte.
petri jobbar hela natta lång så honom har jag inte träffat sen imorses när han kom hem från jöbbe och jag for till mitt jöbb.
har jobbat över varenda dag hittils i veckan.
imorgon blir det ännu mer övertid för då är det min butiksdag.
på fredag är det jag som tar helg 16:30 prick. jepp.
kul inlägg va bloggen? heheheheh
godnattpuss.



Kommentarer
Postat av: Anonym

söt! du är aldrig ful! klart att du ska få "receptet" :) Det är krossade digestive i botten, kesella vanilj emellan och chokladmousse längst upp. Inget svårt, men jag rekomenderar att ta lite mer kesella och kex och mindre choklad för det blev lite för mäktigt hihi.

2011-04-01 @ 12:48:32
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0