11-05-22

Hej alla fina!
Hoppas helgen har varit till Er belåtenhet. Det har min varit!
Blev inte många knop gjorda i fredags. Efter två dagar med migrän och en husherre som inte slutade jobba förrän kl. 22 blev det lugnt. Åt lite fulmat och tittade på Rio (som förövrigt var en riktigt Dajja-film. Se den!).

Lördagmorgon vaknade vi båda i soffan. Drog på mig kläder och for till jobbet för några timmars ta i kapp-jobb. Arbetmoralen var på topp.
Hade tur, världens bästa Jonas var också där så vi drack kaffe och gjorde det vi var där för att göra.
Kom överrens om att det är väldans obehaligt att vara där själv och kontaterade att det var tur att vi var två. Tror Jonas tyckte det var roligare än jag gjorde då han fick för sig att skrämma livet ur en minst sagt oskyldig Dajja. En av oss fick sig ett gott skratt iaf.

Kom hem och satt igång med storstädning och sortering av skivor och böcker. Mannen och jag införskaffade oss ny inredning förra helgen. Det blev bl a en ny bokhylla till "lilla rummet", där det nu står böcker och alla mina älskade skivor.
Tog oss varsitt glas vin och bestämde date med Josefine och Hanna. De kom för lite mysförfest och efter några hot shot gick vi till Crille. Träffade fint folk och drog vidare till Klubben - och ungefär där tar mitt minne slut.
Vet att jag pajade klacken, ramlade (utan att spilla ut alltför mycket ur mitt ölglas), drack mer öl fastän jag absolut inte hade behövt, dansade pinsamt mycket (och fult) med Petri, och ja....
Hemgången var tydligen extremt rolig den också om man tittar på korten på min bebis till telefon.
Gräsfläckar på jeansen och lite prat under bar himmel ser det ut som.

Idag har jag mest legat i sängen och tyckt synd om mig själv. Fick för några timmar sedan tummen ur stjärten och åkte och handlade gourmetmat som jag och P lagat och ätit opp. Grillat kött, ugnsrostade grönsaker, favoritsås och sallad. Och Fanta såklart. Inget vin idag inte.

Nu vet jag inte ens vad jag gör uppe. Upp innan tuppen imorgon för ännu en härlig dag på jobbet. Heh.
G'natt!

En tjockis.


Morgonpigg.


Favoriterna.


Två fina.



Ps. Jag har världens bästa musiksmak. Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad rar du är! Men det är snarare DU som är vacker!!!

2011-06-08 @ 18:10:49
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0