upplev mer

hej alla balla! (och sarah den rara)
i fredags var det grillfest med jobbet. sa som vanligt att jag inte skulle bli sen men det kunde jag ju köra upp i röven. tror vi var hemma vid fem.

iallafall, har haft sjukt bra dagar med fest med tjejerna, mys och fiske i stugan, vänner, familj och massa massa mer.

är så jävla kass på att uppdatera. blääeeeee.

kom iallafall hem till ett nystädad och fint hem. maten stod på bordet och jag dog. kokt potatis (jag ääääälskar potatis), stekt egenfiskad gös, citronvatten (my cravings!!! still going strong) en äkta dajja-sallad med avokado, fetaost, rödlök och massa gött, pestosås och limesås (mer cravings) och fint uppdukad. det mina kära kallar jag romantik. min kära bfriend har anstängt sig och tänkt dajjamat i i detaljen. jag åt tills jag sprack.

petti for på träning och jag tog en promenad i solen med glass med sazz, sandy och mange. fina vänner.
köpte också två fina målarböcker så nu slutar jag med att förstöra det förbannat sketna blogginlägget för att måla törnrosa. fuck off.



eller neeeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0