I'm a cuckoo

Hej kompisar! Det är så jäkla gött att kunna blogga från mobilen. För en som sitter på stjärten framför en dator hela dagarna vilket medför att man inte orkar sätta sig framför en dator på fritiden är det så gött att kunna göra det från iPhonen. Så nu vet ni det, haha. Idag har jag som vanligt på kontoret och därefter åkte jag och kollegan Jonas till tredje kollegan Fredrik för kanelbullsfirande och bus med Linné. Stora killen har hunnit bli ett år, woho! Hann inte mer än hem innan jag började diska och därefter spenderade jag en halvtimma i soffan med katten i knät. Borstning, purr purr och återigen kvalitétid. Därefter startade att få köket ordentligt i ordning och sedan dammsugning och våttorkning av golven på nedervåningen. Fina Petti jobbar eftermiddag denna vecka och har gjort biffar så nu står potatisen på spisen och sedan är matlådan klar. Gött mos. Nu är jag svettig. Herå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0