strawberry fields forever

Efter mycket trutande ifrån min kära och otroligt vackra (och fantatiskt fina & gravida) vän Sofie tänkte jag nu blogga.
Har så ofanligt mycket jag vill berätta för er kära ni men det tar vi imorgon. Istället får ni här 3 saker ni (kanske) inte visste om mig.

Jag är nervös för bowlingen med bästa kollegorna nästa helg. Inte för att jag ska förlora (vilket jag kommer), utan för den där träningsvärken som alltid kommer dagarna efter.
Varje gång jag åker förbi en död grävling måste jag skrika av lycka. Jag avskyr grävlingar. Hatar dem.
Jag petar i nästan. För mycket. Och gräver för långt in enligt bfriend.

En till sak, som ni dock redan visste.
Jag har världens mest fina människor i min närhet. Jag älskar Er.

Kommentarer
Postat av: Saz

Får man träningsvärk av att spela picturnary (stavning?) så är det väl inte konstigt att man får det av bowling ;)



Såg att det hamnade på fel inlägg :P

2011-09-16 @ 07:36:33
URL: http://sazz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaahah fyfan vad jag skrattar åt det där med grävlingarna, rolig är du! :D

2011-09-20 @ 22:50:03
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0