the immortals

hej alla fans!
är helt sjukt imponerad att så många är inne här trots min brist på inlägg. vad falls, jag ska ta mig i kragen, jag lovar! och detta är speciellt riktat till dig Fisen eftersom jag svek mitt löfte om bloggande sist. sorry snorry betsy!

jag har fortfarande så sjukt jävla mycket att berätta, men jag orkar inte nu. fan.
det här har jag gjort idag:
-jobbat första dagen efter en veckas no plans-semester. det gick bra.
-kommit hem och skurat golv till förbannelse, dammat lister, diskat en liten monsterdisk (vi börjar bli grymma på att inte samla på oss disk, bfriend och jag)
-borstat min kissebebis päls i timmar
-handdukstorkat min kissebebis efter en liten olycka med duschen
-ätit ägg
-betalat räkningar
-gjort mat åt sambolusken
-vinkat hejdå till sambolusken
-äntligen fått sitta på min stora häck i soffan
-tittat på idol och blivit lite kär i den där yngeln Hampus (och Leonard)

det här har jag inte gjort idag:
-tvättat mitt hår

därför mina kära måste jag gå upp i gryningen imorgon så jag hinner med detta nonsens. jag hatar mitt hår. sug.


hejdå från oss!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi värst vad många av dina blogginlägg som mitt namn (eller smeknamn) är med i nu!

Miss you <3

2011-09-27 @ 20:46:47
URL: http://Sofiiem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0