alltså. jag. dör. lite.

kunde inte somna natten till idag så istället låg jag vaken och youtube:ade äckliga klipp på telefonen. finnar som kläms, inflammerade bett som varar, varsprutande bölder och inväxta hårstrån som ska ut. skräckblandad förtjusning som jag samtidigt ligger och hulkar, haha. fick mig tillslut iaf 2 h sömn och började jobba kl 07. jobbade därefter till kl 22 istället för 16 men nu ät jag hemma och ska njuta av den lilla kvälla som är kvar med mina killar va. trevlig helg folks!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hahaha åååh! Sådana klipp var ju våra givna sysselsättningar på håltimmarna på allé!! Har dock inte vågat kolla på dem efter det! Du är är modig tjej du ;)

2012-01-14 @ 00:15:31
Postat av: Sofie M

Men fy!

2012-01-14 @ 09:56:57
URL: http://Sofiiem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0