Till Sofie

Jag, Dajja aka klumpfot i köket har gjort det omöjliga. Jag har stått i köket fredag, lördag, söndag och idag, måndag. What the fuck happend? I fredags blev det muffins proppade (hehe) med hallon och vit choklad, och vaniljkärleksmums. Mums! I lördags (efter att ha sprungit över till Sandra, Niklas och Nellie och lånat ett ägg) blev det ännu en muffinsplåt. Igår efter P's och min suveräna söndagmiddag gjorde jag vit chokladmousse med hallon och för tillfället har jag chokladmousse med pistage och hallon klart i kylskåpet. Sofie, be proud! Kan även tillägga att mina bakverk från i fredags gick hem på Petter match i lördags. Vilken kärring jag är. Glurp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0