120607

Fin dag igår. Åkte till efterlängtade Sofie och mini efter jobbet. Kaffe, gos och som vanligt massa samtal. Bäst! Stinis var gladare än gladast mest hela tiden, som hon alltid är ioförsig men hennes skratt får en att smälta totalt. Det ni. Blev därefter uppraggad av Sarah för en såkallad pw. Vi knatade, pratade och spanade in nya huset. Kommer bli så jävla bra och jag säger det på en gång, där kommer jag hänga mycket i framtiden. Svängde förbi stora affären och handlade färskt bröd och pålägg till kvällens middag. Slog på stort och gjorde för första gången nånsin potatis- och purjolöksoppa. Nästan helt på måfå om man bortser från att jag fick en detaljer beskrivning av Sofie hur jag skulle gå till väga tidigare under kvällen. Petter blev frälst. Och jag känner mig stolt över den arbetande hemmafrurollen jag tagit på mig nu när Petter blivit en Lillåare! Gah! Han är så grym, så grym! Puss va!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Puss på dig va!!!!!

Längtar tills jag blir bjuden på hembakat och hemlagat ;)



<3

2012-06-08 @ 14:04:50
URL: http://Sofiiem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0