Be proud!

Sofie. Nu min kära vän ska jag göra dig stolt. Förutom att jag bakat inte mindre än tre dussin hallon/vit choklad-muffins och snickerskakor till kalaset förra helgen så har jag lagat mat i dagarna tre. Däribland har jag för första gången (helt själv) gjort hemmagjorda piroger. Dem blev förövrigt goda. Dessutom har jag ikväller tillagad en kräftpaj för första, men inte sista, gången då min hårt tränade sambo direkt slukade i sig mer än halva pajen efter träningen. Den gick alltså hem här i hushållet. Så, vad säger du bruttan? Stolt som en tupp nu eller? Och du, pajformen har kommit till användning en hel del! Tackar återigen ödmjukast. Du är fantastisk! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0