Fightclub

Petter tycker att jag är envis. Jag tycker att Petter är envis. Igår hade vi en ganska vid diskussion om rårakor. Just det, rårakor. Från ingenstans får Petter för sig att rårakor och lingon är hans favvokäk. Han hade fått med sig det från Skyllberg. Därför tyckte han att mitt svar 'det är äckligt' när han bad mig smaka var envist. Tvärvägrade. Jag har ju aldrig förut smakat på rårakor. So what? Efter mycket tjatande, bönande och gnabbande gick jag med på att smaka. Men det var endast för att jag ny har en upp på Petter. Gällande vadsomhelst. Närsomhelst. Score. BIG TIME. Det var värt det. För rårakor var inte äckligt. Men inte heller så gott.


Kommentarer
Postat av: Sofie M

Han får komma hem hit och äta rårakor!! För då har jag en stoooor anledning till att göra det, muuums!!

2012-05-05 @ 09:57:21
URL: http://Sofiiem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0