Maj maj måne

Vi har alltid den diskussion om mat jag och Perter. Jag har mina maträtter jag gillar, och det är jag nöjd med. Han vill däremot att jag ska pröva nåt nytt hela tiden. Igår var första gången på drygt 3 år jag gav med mig. (förutom gången jag var full och han matade mig med rå falukorv och leverpastej. Och jag var vegetarian.) Petter anser därför att jag är förbannat envis när det gäller att släpps tyglarna. Jag håller inte med. Och jag har nästan rätt. (som sagt, förutom gången Petter matade en full veggie med kött. Han hade rätt, det var gött. Och jag som en gång lade ned köttätandet för att det var äckligt. Jag hade fel, jag erkänner.) Men för att komma till saken......nu ska jag återgå till mitt älskade rödtjut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

(förutom gången jag var full och han matade mig med rå falukorv och leverpastej. Och jag var vegetarian.)



Fick mig just ett riktigt gott skratt! Hahaha, ni är bara för söta.



(Förresten angående era matdiskussioner så är det likadant mellan mig och Fredrik, bara att jag är den som tjatar och han är den som inte vill testa nya saker haha!)

2012-05-07 @ 21:02:17
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0